قیمت روز شوید خشک شده / شرکت تولید آن به صورت عمده

شوید خشک  بیشتر در پخت شوید باقلاپلو و غذاهای دیگر استفاده میشود که عطر و بوی خاصی به غذا میدهد علاوه بر اینها خواص بسیار خوبی دارد که برای بدن مفید است

شوید از نظر طبیعت ، گرم و خشك است.‌ به همین دلیل گرم مزاجان باید آن را با آب ‌لیمو و سكنجبین و آب غوره و ترشی‌ها بخورند و سرد مزاجان باید آن را با قرنفل و دارچین و عسل بخورند.‌

به طور سنتی از آن برای افزایش ترشح شیر و درمان قولنج نوزادان، سرفه، درد معده، بواسیر، بی خوابی ، یرقان، اسکوربوت و زخم‌ها و به عنوان بادشکن استفاده می کرده اند.

روزها که افراد بیشتر وقتشان را در محل کار و بیرون از خانه می‌گذرانند، برای درست‌کردن غذا وقت زیادی نمی‌ماند؛ به همین دلیل تولیدکنندگان مواد غذایی مناسبی عرضه کرده‌اند تا بتوانید در وقتی کوتاه، غذایتان را آماده کنید. «شوید خشک» یکی از محصولاتی است که در این مواقع کاربردی خواهد بود

با توجه به اینکه سبزی شوید خشک استفاده های زیادی در میان مصرف کننده های مختلف دارد، معمولا توسط مراکز مختلف، قیمت سبزی خشک شوید اعلام می شود.

سبزی شوید خشک را مصرف کننده های زیادی می پسندند. زیرا هم حجم کمتری داشته و هم راحت تر می توان آنها را مورد استفاده قرار داد. این مسئله باعث شده از سوی خریداران زیادی با استقبال رو به رو شده و معمولا تولید کننده های مختلف آنها را عرضه دارند.

لذا وقتی یک خریدار قصد تهیه خرید شوید خشک را داشته باشد می تواند به سادگی از مراکز و فروشگاه های مختلف آنها را تهیه کنند.

قیمت روز شوید خشک شده / شرکت تولید آن به صورت عمده

تولید عمده شوید خشک شده در شیراز

تولید عمده شوید خشک شده در شیرازدر شهرهای بزرگ مانند شیراز که معمولا مصرف سبزی خشک بالا بوده، قیمت روز معمولا تغییراتی دارد که باید به صورت کنترل شده اعلام شود.

امروزه بکار گیری دستگاه های صنعتی در فراهم آوردن محصولات خشک و بسته بندی توانسته کمک زیادی به مصرف کننده ها کند. در حال حاضر بسیاری از محصولات مانند میوه ها، سبزیجات و مرکبات را می توان به کمک این دستگاه ها خشک کرده و به بازار عرضه داشت.

از آنجا که محصولات خشک درصد زیادی از خواص نوع تازه را در خود دارند، می توانند تامین کننده ای بسیار خوب برای مواد غذایی مورد نیاز بدن باشند. لذا استقبال زیادی از این محصولات در بازار شده و افراد زیادی آنها را خریداری می کنند.

سبزی خشک را می توان یکی از مهمترین محصولاتی دانست که با کمک این دستگاه ها تولید شده و به منظور استفاده در شهرهای مختلف عرضه می گردند

استان فارس یکی از استان هایی است که به دلیل تنوع آب و هوایی و به اصطلاح چهار فصل بودن و همچنین به لیل داشتن خاک حاصلخیز، سهم عمده ای در تولید محصولات کشاورزی ایران را دارا است. یکی از محصولات این استان انواع سبزیجات با کیفیت مانند شوید، جعفری، گشنیز، ترخان، نعنا و … است. بنابراین ما بهترین و با کیفیت ترین سبزیجات این منطقه را به صورت مستقیم از کشاورزان تهیه کرده و جهت مصرف بازار داخلی و خارجی، کارخانه جات و شرکت های تولیدی دارویی و یا محصولات خشک و غذایی با مناسب ترین قیمت در اختیارشان قرار می دهیم.

لیست برند های بسته بندی شوید خشک در ایران

لیست برند های بسته بندی شوید خشک در ایراندر مورد میوه و سبزیحات ، مسلما تازه فواید بیشتری دارد. ولی خشک کردن میوه و سبزیجات در کشور ما هم تازه جا افتاده و تقریبا بازار خوبی هم دارد. ولی در بعضی از کشور ها مثل کشور روسیه ، میوه و سبزیجات تازه هر زمان در دسترس نیست و ما میتوانیم خیلی خوب در این زمینه کار کنیم ، مخصوصا در کشور های همسایه. در کشور خودمان هم در زمان هایی که سبزیجات یا میوه های خاص در دسترس نیست ، میتوانیم از قبل ان ها را به صورت خشک در بیاوریم و در زمان هایی که در دسترس نیست استفاده کنیم. از نظر حاشیه سود هم ، حاشیه سود خوبی دارد ، می توان گفت ۴۰ الی ۵۰ درصد حاشیه سود است. البته با دقت باید هزینه ها را برآورد کنیم. که در ادامه توضیح میدهیم و مرحله به مرحله برآورد میکنیم.

برخی از برندهای بسته بندی سبزیجات خشک

  • خشک پاک سپید گل
  • تولید خشک البرز
  • خشک مانا
  • مجتمع کشت و صنعت ایران ترگل
  • تعاونی خوشه چین خوانسار
  • پدیده سبز هلال
  • شرکت ارمغان محیای کرمان
  • خشکپاک
  • هدیه طلا
  • و…..

خریداران شوید خشک با بهترین کیفیت

خریداران شوید خشک با بهترین کیفیتهمانطور که خود شما هم می دانید، در مورد مواد غذایی، یکی از اصلی ترین گزینه ها برای تولید و یا فروش آن، رعایت نکات بهداشتی در تولید و بسته بندی آن هاست.

که هر کارخانه ای باید به این امر مهم بها دهد.

برای شوید با بهترین کیفیت می توان از روش های خانگی شوید خشک استفاده کرد

قبل از هر چیزی شوید های تازه را خریداری کنید و خوب بشویید. برگ های زرد و پلاسیده و بلا استفاده ی شوید را از آن جدا کنید و بخشی از ساقه های آن را نیز ببرید. حالا یک ظرف بزرگ بردارید و شوید ها را داخل آن بریزید. ظرف را از آب سرد پر کنید تا تازگی شوید از بین نرود.

از آنجایی که شوید دارای برگ های ریز ریز و زیاد است، ممکن است در بین برگ های آن انگل های ریز وجود داشته باشد به همین منظور بهتر است به ازای هر لیتر آب سه تا چهار قطره مایع ظرفشویی یا نمک داخل آب بریزیو یک رب بگذارید تا شوید ها ضد عفونی شوند.

حالا آب داخل ظرف را آرام خالی کنید و برای از بین رفتن کامل مایع شوینده دوباره شوید را آبکشی نمایید. حالا شوید ها را روی دستمال‌ های خشک‌ کن، پارچه نخی تمیز یا سینی قرار دهید آن را داخل سایه بگذارید تا کم کم خشک شود. از آنجایی نور مستقیم آفتاب در حین خشک کردن تمام ویتامین های شوید را از بین میبرد.

سایه بهترین گزینه برای خشک کردن میباشد. حالا بعد از چند مدت شوید های خشک شده را با دست خرد کنید و داخل ظرفی که رطوبت گیر است، بگذارید و استفاده نمایید. در نهایت هر یک کیلو شوید تر ۵۰ گرم شوید خشک تحویل میدهد.

خریداران شوید خشک معمولا به دنبال بهترین کیفیت با قیمت مناسب هستند.

مرکز فروش شوید خشک صادراتی

مرکز فروش شوید خشک صادراتیروسیه به دلیل قرار داشتن در نقطه سرد زمین، از وارد کنندگان اصلی سبزیجات ایران است. انواع مختلف سبزی و صیفی، از جمله شوید، جعفری، گشنیز، شنبلیله و … به این کشور صادر می شوند. علاوه بر طیف گسترده سبزیجات تازه، انواع سبزی خشک هم در سبد صادراتی ایران به روسیه قرار دارند که یکی از آنها سبزی شوید است. سبزی شوید با کیفیت های مختلف، توسط تولیدکنندگان سبزی خشک، آماده شده و وارد بازار داخلی و بین المللی می شود

قیمت روز شوید خشک بسته بندی

قیمت روز شوید خشک بسته بندیدر تاریخ نگارش مطلب قیمت شوید خشک ۱۰۰ گرمی  بین ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ است برای  مشاهده بهترین شوید خشک می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و قیمت های روز را دریافت کنید.

بازار پخش شوید پودر شده خشک

بازار پخش شوید پودر شده خشکسبزیجات خشک شده و ادویه جات به نظر جاودانه می آیند اما حقیقت این است که سبزیجات خشک و ادویه جات هم تاریخ انقضا دارند. با استفاده از راهنمایی که در ادامه خدمتتان می دهیم می توانید کاری کنید کابینت ادویه جات خانه از تبدیل شدن به موزه نجات پیدا کند، همچنین به شما می آموزیم که چگونه آنها را نگهداری کنید تا طعمشان تا مدت ها قوی بماند

گیاهان و سبزیجات خرد شده مانند ریحان، جعفری و پونه کوهی ۲ تا ۳ سال دوام دارند. اگر در همان شکل طبیعی خود خشک و نگهداری شوند، ممکن است کمی بیشتر عمر کنند، چیزی حدود ۳ تا ۴ سال

توزیع مستقیم شوید خشک شده خشکپاک

توزیع مستقیم شوید خشک شده خشکپاکشرکت آذر میشو خشکپاک با نام تجاری خشکپاک، با بهره‌برداری از مجهزترین کارخانه‌ی تولیدی و بسته‌بندی مواد غذایی در ایران، بنیان‌گذار صنعت بسته‌بندی خشکبار و حبوبات است و با تلاش روزافزون و داشتن بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان باعث شد تا این شرکت جایگاهی برتر در بیش از ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای معتبر کشور پیدا کند و به‌عنوان شرکتی برجسته در صنعت بسته‌بندی مواد غذایی موقعیت خود را حفظ نماید و علاوه بر اختصاص دادن سهم عمده‌ای از بازار داخلی توانسته به بازارهای خارجی نیز راه یابد. این شرکت همگام با استانداردهای جهانی، با همت کارشناسان و متخصصین ایرانی و کارکنان پرتلاش موفق به اخذ گواهینامه‌های ISO 9001 از نوبل آلمان و HACCP  در مدیریت کیفیت و ایمنی بهداشت و نشان استاندارد بین‌المللی ایران گردیده است

خرید پستی شوید خشک برند چاوش

خرید پستی شوید خشک برند چاوشبا مراجعه به سایت های فروش اینترنتی می توانید این محصول را تهیه کنید. انواع مختلف شوید خشک شده در بازار ایران از لحاظ کیفیت خشک کردن وجود دارد:

شوید خشک نرم سایه خشک

شوید خشک نرم دستگاه خشک

شوید خشک نرم بدون خاک

شوید پفکی سایه خشک و دستگاه خشک

منظور از شوید پفکی، خشک کردن شوید با ساقه بدون خرد شدن برگ‌ها است. نوع پفکی آن در کارتن بسته بندی می‌شود و با توجه به ظاهر زیبای آن بسیار مشتری پسند است.

مصرف سبزی شوید خانگی باکیفیت برای بسیاری از مصرف کنندگان اهمیت زیادی داشته و به دلیل خواص زیادی که دارد برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشتریان از فروش سبزی شوید خانگی که به صورت بهداشتی تهیه شده باشد استقبال خوبی به عمل می‌آورد.

صادرات شوید خشک:

وقتی تولید کنندگان ایرانی انواع سبزی خشک مانند شوید را از محصولات ارگانیک تهیه کرده و برای صادرات در نظر می گیرند، قطعا بهترین فروش را خواهند داشت.

تولید یک محصول مورد نیاز همیشه می تواند برای افراد سود آور بوده و از آن کسب درآمد کنند. زیرا این نوع محصولات سریعا در بازار به فروش رسیده و هیچ گاه تولید کنندگان را دچار ضرر نخواهد کرد.

با توجه به این موضوع تولید سبزی خشک را می توان توجیه پذیر دانست. زیرا مشتریان زیادی در بازارهای مختلف برای آنها وجود دارد. لذا می توانند فروش بسیار خوبی را از این محصولات داشته و بر روی افزایش تولید آن برنامه ریزی کرد.

 

سبزی شوید یکی از سبزیجاتی ست که می توان آن را به صورت خشک کرده وارد بازار نمود. زیرا این سبزی استفاده های زیادی در غذاهای مختلف داشته و از سوی مراکز مختلف برای خرید آنها اقدام می شود.

نمایندگی پخش شوید خشک به صورت فله ای

نمایندگی پخش شوید خشک به صورت فله ایشوید خشک در استان های مختلف ایران تولید میشود. از نامدار ترین استان های خشک کننده شوید در ایران، استان اصفهان و استان فارس می باشد. فروش اینترنتی این محصول موجب می شود تا بصورت مستقیم و بدون واسطه عرضه و پخش گردد. عرضه مستقیم بر روی قیمت آن نیز تاثیر گذاشته و موجب می شود تا با نرخ بسیار مناسب به دست خریداران گرامی برسد.

شرکت فروش شوید خشک خانگی

شرکت فروش شوید خشک خانگیبرخلاف بسیاری از کسب‌وکارها داشتن یک سبزی خردکنی و تهیه مواد و چاشنی‌های موردنیاز در آشپزخانه می‌تواند کمترین میزان هزینه اجاره و یا رهن را داشته باشد. چون در یک اتاق در منزل هم انجام چنین کارهایی ممکن است.

اما برای اینکه محصولات کیفیت لازم را داشته باشند علاوه بر تهیه مواد اولیه مناسب باید تجهیزات موردنظر را تهیه کنیم. این تجهیزات هستند که به کسب‌وکار کمک می‌کنند تا در بهترین شکل عرضه شوند.

برای راه‌اندازی این کسب‌وکارها نیاز به خریداری تعدادی ماشین‌آلات کوچک خانگی دارید که حداکثر ١٢متر فضا اشغال می‌کنند. این تجهیزات عبارت‌اند از دستگاه سبزی خردکن، خشک‌کن سبزی و میوه، خردکن پیاز، آبمیوه گیری صنعتی برای آب‌لیمو و آب‌غوره، اجاق‌گاز بزرگ برای سرخ کردن.

دستگاه‌هایی که برای این کسب‌وکار خانگی تهیه می‌شود به‌اندازه دستگاه‌های صنعتی کارخانه‌ها بزرگ نیستند. ازاین‌رو قیمت بالایی هم ندارند. برای این کار باید یک دستگاه سبزی خردکنی بین ۷ تا ۱۰ کیلویی خریداری شود که قیمت شوید خشک فله بین ۳ میلیون و ۷۰۰ هزارتا ۴ میلیون تومان است.

خشک‌کن متوسط با سینی ۶۰ تا ۷۰ تایی بین سه تا سه و نیم میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. دستگاه مخصوص آب‌لیمو و آب‌غوره گیری با ظرفیت ۱۰۰ کیلو آبگیری در ساعت بین ۲ میلیون ۳۰۰ هزارتا ۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

همچنین ظروف و پاکت‌های بسته‌بندی هم بین یک تا یک و نیم میلیون هزینه دارد تا محصول در بهترین حالت و به‌صورت استاندارد به دست مشتری برسد.

عرضه شوید خشک با نازلترین قیمت

عرضه شوید خشک با نازلترین قیمتبا مراجعه به سایت های اینترنتی می توانید ضمن مشاهده تولید کنندگان شوید خشک مختلف  که اقدام به توزیع شوید خشک میکنند  با اعمال فیلتر های مناسب به جستجوی  فروشنده شوید خشک ، شوید خشک ممتاز ، شوید خشک ارگانیک ، شوید خشک سبز ، شوید خشک ایرانی، شوید خشک ۵۰۰ گرمی، شوید خشک مرغوب و… بپردازید

سفارش خرید شوید خشک بدون ساقه

سفارش خرید شوید خشک بدون ساقهفروش شوید خشک درجه یک که به شوید سرگل معروف است، توسط نمایندگان پخش سبزیجات خشک  انجام می شود. تولید شوید خشک سرگل از برگ خالص شوید بدون ساقه های اضافی انجام می شود. شوید خشک در اصفهان در تولیدی های خانگی و کارخانه ای تولید می شود.

فروش شوید خشک سرگل فله توسط سایت های اینترنتی انجام می شود. پخش شوید خشک سرگل توسط مراکز پخش سبزیجات خشک انجام می شود. بهترین شوید سرگل درجه یک خانگی و کارخانه ای اصفهان را می توان از طریق این سایت های فعال اینترنتی به صورت فله خریداری کرد.

5

  1. سلام و وقت بخیر من از این سایت شوید بدون ساقه یا سرگل خریدم عطر بی نظر و کیفیت عالیی داشت به دوستان توصیه میکنم که از این سایت حتنا خریداری کنند واقعا بهداشتی و با کیفیته

  2. سلام ممنون از زحمات شما وخسته نباشید من از شوید خشک این سایت خریداری کردم بسیار راضی بودم چون خیلی تمیز وبا کیفیت بود بدون ذره ای خاک .به شما خانم های خانه دار هم توصیه میکنم اگر شوید خشک تمیز وبا کیفیت میگردید از این سایت خریداری کنید مشتری همیشگی خواهید بود.

  3. سلام من ازاین سایت خرید کردم از هرنظر مطمیین مهم کیفیت و عطر و بو هست که اون هم که هست بدون اینکه فکر کنید بخرید چون هم ازجاهی دیگه ازهرلحاظ خوبه قیمت هم که عالیه از مجموعه تولیدو پخش کمال تشکرو قدردانی رو دارم

  4. سلام من از سایت شما شوید خرید کردم کاملا تمیز و بهداشتی بسته بندی شده بود ممنون از شما.

  5. سلام و درود خدمت مجموعه شما
    ممنون از مطالب کاربردی و جامع و کاملتون
    من از سایت شما چندین مرتبه خرید داشتم
    خیلی از خریدم راضی بودم
    عطر بی‌نظیری دارن محصولات شما
    ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.