دختری با لباس فرم مدارس 1401 گیلان به مراسم عروسی خواهرش رفت

پوشیدن لباس فرم مدارس 1401 گیلان دانش آموز را به عنوان عضوی از جامعه مدرسه معرفی می کند. یا این سخنان بزرگانی است که از داشتن یک دیوار کامل از شاگردان برابر احساس غرور می کنند، بدون اینکه فکر کنند ما فقط از روی اجبار از آن استفاده می کنیم.

با پوشیدن یونیفرم، انجام هر نوع ورزشی در زمان استراحت برای ما غیرممکن است، خود را محدود به قدم زدن با احتیاط در مناطق آزاد مدرسه می کنیم و دوران کودکی ما را کوتاه می کند.

در بسیاری از موارد، این روال‌ها دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند تا تمام تعطیلات خود را با خوردن خمیر یا غذای سرخ‌کرده، بدون استفاده از دادگاه یا پاسیو مؤسسات مربوطه خود بگذرانند. بنابراین می توان گفت که استفاده از لباس فرم باعث تحریک چاقی کودکان، بیماری قرن بیست و یکم می شود.

لباس
همچنین شایان ذکر است ادیان شرقی که به دلیل اعتقادات خود از عمامه و پوشش فلسطینی ها استفاده می کنند …سند کامل را بخوانید
برای مطالعه کامل سند ثبت نام کنید.

برای مدرسه مناسب است یا اینکه من فقط هستمغیر منصفانه. من به یک شکار/قلاب و مدرک بسیار خوب برای حمایت از مخالفت یا مخالفت با ایده یونیفرم مدرسه نیاز دارم. به هر حال، من باید آرگومان‌های متقابل را هم اضافه کنم.

نمایش بیشتر سلام به همه پاسخ دهندگان یاهو، من هستم.در تمام زندگی مدرسه ام به این فکر می کردم که چرا باید یک یونیفرم بپوشم، آن لباس ناخوشایند. همان که شخصیت ما را می گیرد و سالی چند سرماخوردگی ایجاد می کند. معلمان و رؤسا پاسخ می‌دهند: «لباس برای تسطیح آن‌ها استفاده می‌شود».

با فکر کردن، چه نیازی به کنترل لباس یک کودک پنج ساله وجود دارد، اگر در سه سالگی، سنی که ما هنوز از آن بی خبر هستیم، آن را مطالبه نکنند؟ بین مهدکودک و کلاس اول که وارد سیستم مدرسه می‌شویم، از ایجاد دست می‌کشیم تا مجبور به کپی شویم. ما ساختن هویت خود را متوقف می کنیم تا یکی از بلوک ها باشیم.
علیرغم آنچه در بالا گفته شد، حتی بیل کلینتون نیز حمایت خود را از استفاده از لباس فرم مدارس ابراز کرده است. مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها می‌توانند تا 91 درصد جرم و جنایت را در مدارس کاهش دهند، زیرا اعضای باند بدون لباس معمولی خود احساس ضعف می‌کنند و دعواهایشان را محدود می‌کنند. علاوه بر این، پوشیدن یونیفرم روتین هایی را ایجاد می کند که طبق مطالعات باعث افزایش میزان فارغ التحصیلی و حضور و غیاب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.