استفاده از سیستم تهویه پرشیا در افغانستان ممنوع شد

تهویه مطبوع در سال 1939 از طریق سیستمی به نام “کویل خنک کننده” وارد شد که نام تجاری Packard را در خود جای داده بود و پیشرو سیستمی بود که حتی امروز به لطف تغییر حالت های گاز کار می کند. این گاز می‌تواند R134a یا R1234yf توسعه‌یافته‌تر باشد که با مقررات جدید ضد آلودگی که از سال 2018 اجرا می‌شود، تأیید شده است.

سیستم تهویه پرشیا، اگرچه از طریق همان مناطق تهویه و گرمایش پخش می شود، دارای یک مدار مستقل (Getty) است.تهویه مطبوع، اگرچه از طریق همان مناطق تهویه و گرمایش پخش می شود، دارای یک مدار مستقل (Getty) است.

یک کمپرسور وظیفه افزایش فشار گاز در مدار تهویه مطبوع را بر عهده دارد. این با فشار دادن دکمه AC روی داشبورد خودرو روشن می شود. این گاز تحت فشار پس از عبور از یک آبگیر میانی به کندانسور می رسد که رادیاتوری شبیه رادیاتور خنک کننده موتور است که در قسمت جلو در همان محل در محفظه جلوی خودروها قرار دارد.

تهویه

این کندانسور گاز را به مایع تبدیل می کند که به یک اواپراتور منتقل می شود و دوباره آن را به گاز تبدیل می کند و یک فن آن را با توجه به شدت مورد نظر سرنشینان وارد کابین می کند.

با ظهور کنترل‌های تهویه مطبوع خودکار ، گرما و سرما هر دو به صورت الکترونیکی از حسگرهای داخل کابین تنظیم می‌شوند، اما دلایل زیادی وجود دارد که به خصوص تهویه مطبوع ممکن است آنطور که انتظار می‌رود کار نکند. فیلتر گرده کابین یکی از ساده ترین نکاتی است که می توان آن را بررسی کرد زیرا در صورت پوشاندن شاید هوا وارد نشود اما به درستی در دمای انتخاب شده قرار دارد.

اگر فیلتر هوای کابین یا موتور مسدود شده باشد، هوا به اندازه کافی در داخل سرد نمی شود، اما به دلیل خرابی سیستم نیست.اگر فیلتر هوای کابین یا موتور مسدود شده باشد، هوا به اندازه کافی در داخل سرد نمی شود، اما به دلیل خرابی سیستم نیست.

دلیل دیگر ممکن است این باشد که مخزن مایع خنک کننده موتور در سطح مناسب خود قرار دارد. اگر اینطور نباشد، سیستم آنطور که باید کار نمی کند و هوا به اندازه کافی خنک نمی شود. اما اگر همه این روش‌ها جواب نداد، باید سطح گاز تجهیزات، وضعیت کندانسور را بررسی کنید ، که به دلیل موقعیت آن می‌تواند کثیفی مانند حشرات یا آوار از خیابان و به‌ویژه از جاده‌ها داشته باشد. مگر اینکه کمپرسور خراب باشد، با این عناصر در شرایط خوب، تجهیزات باید به طور معمول کار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.