شخصی با خوردن مویز امسال موهای سرش روشن تر شد

مویز امسال که چیزی جز انگور آفتاب‌زده یا به روش صنعتی دیگر نیست، غذای اصیلی است که معمولاً در انواع غذاها از آن استفاده می‌کنیم. ما در مورد خواص، فواید و نحوه استفاده از آنها در آشپزخانه به شما می گوییم .
مویز ، مانند سایر میوه‌های خشک یا کم‌آب، محتوای آب کمی دارد و بسیاری از مواد مغذی موجود در میوه‌های تازه را غلیظ می‌کند.

بنابراین، مویز منبع خوبی از فیبر و کربوهیدرات است که بسیاری از آنها قند طبیعی هستند . علاوه بر این، آنها مواد معدنی مختلفی را ارائه می دهند که در میان آنها کلسیم ، پتاسیم، آهن و منیزیم برجسته است و همچنین دارای حداقل ویتامین C است.

مویز

اگرچه آنها غذاهای غنی از قندهای طبیعی هستند ، اما با بخش زیادی از فیبر نامحلول همراه هستند که هضم آنها را کند می کند و بنابراین دارای شاخص گلیسمی پایین تا متوسط ​​هستند، همانطور که در مطالعه منتشر شده در Nutrition Research نشان داده است.

به همین ترتیب، آنها دارای ترکیبات فنلی به نسبت زیادی هستند، که در میان آنها فلاونوئیدها برجسته هستند، که علاوه بر ظرفیت آنتی اکسیدانی مویز، خواص ضد التهابی نیز می بخشد، همانطور که در تحقیقات منتشر شده در سال 2000 نشان داده شده است که نسبت به مویز طلایی برتری دارد .

مویز به دلیل غنی بودن از کربوهیدرات ها و فیبرها و همچنین آهن و پتاسیم می تواند به رژیم غذایی ورزشکاران کمک شایانی کند ، به خصوص زمانی که به دنبال افزایش انرژی با کیفیت به بدن هستند.

همچنین از آنجایی که مویز عمدتاً دارای فیبر نامحلول است، می‌تواند انتقال روده را تسریع کند و مانند سایر میوه‌های خشک برای پیشگیری یا رفع یبوست مفید باشد .

آنها همچنین می توانند بدون استفاده از شیرینی ها، شیرینی ها یا سایر منابع قندهای رایگان که باید در رژیم غذایی آنها را کاهش دهیم، به آرام کردن میل به شیرینی به روشی سالم کمک کنند. به همین دلیل، همانطور که دانشمندان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند ، مویز می تواند برای تغذیه سالم، کاهش قند در رژیم غذایی معمول و کاهش وزن و در عین حال محافظت از بدن مفید باشد .میوه های خشک نیز می توانند ویتامین E را به غذاهای شما اضافه کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.