تولید گلیم دستباف گیلان برای افزایش هوش کودکان زیر 8 سال

با طرح‌های گلیم دستباف گیلان، هم می‌توانید با کودک خود بازی‌های آموزشی انجام دهید و هم فقط با یک آیتم محیط را به یک زمین بازی طبیعی تبدیل کنید. همچنین می توانید گلیم هایی را که نام او نوشته شده یا شخصیت های کارتونی مورد علاقه او را انتخاب کنید و اتاق کودک را بسیار زیبا کنید.

این گلیم ها به دلیل مستطیل شکل بودن عموما جالب هستند. علاوه بر این، آنها جزو محصولات بسیار گران قیمت نیستند، زیرا اندازه آنها خیلی بزرگ نیست.

با توجه به افزایش مداوم مدل ها، امکان استفاده از محصولات جدید با انتخاب رنگ های متفاوت از صورتی و آبی، به خصوص برای مدل های گلیم اتاق کودک وجود دارد. شما می توانید تنها یک گلیم بزرگ در اتاق داشته باشید یا می توانید با قرار دادن تخت و کابینت دو یا چند گلیم کوچک در قسمت های باقی مانده قرار دهید.

گلیم

از آنجایی که لازم نیست دو گلیم مختلف در یک اتاق، طرح یکسانی داشته باشند، قطعاً باید از محصولات متفاوتی استفاده کنید، مخصوصاً در اتاقی که باید شیک و دلپذیر به نظر برسد، مانند اتاق کودک.

رنگ‌هایی مانند صورتی، سفید، زرد، آبی، سبز، نارنجی، قرمز، کرم رنگ، فیروزه‌ای، آبی تیره، آبی روشن، بنفش و شرابی نیز اغلب از رنگ‌های ترجیحی برای گلیم‌های این ناحیه هستند.

طرح‌های گلیم اتاق کودک که مدت‌هاست به فروش می‌رسد و در بسیاری از فروشگاه‌ها و یا در اینترنت برای همگان قابل دسترسی است، با نمادهای خاص مختلفی روی آن‌ها برای فروش عرضه می‌شود. همچنین عکس های نوزاد، گلیم های شیک با چاپ عکس های خانوادگی و گزینه های گلیم اتاق کودک که با رنگ دیوار هماهنگ هستند و یا ساختاری کاملا متضاد دارند.

برای اتاق نشیمن، نقوش هندسی، گل دوزی یا طرح گلیم ساده ترجیح داده می شود. حمام، اتاق خواب و غیره موارد استفاده شده برای فضای داخلی و الگوها و رنگ هایی که آن اتاق را منعکس می کنند ترجیح داده می شوند. علاوه بر این، باید گفت که شما با توجه به استایل خود مناسب ترین را انتخاب می کنید، همانطور که متناسب با اتاق انتخاب می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.