پودر گوشت مرغ اصفهانی که موجب طلاق دو تهرانی زوج شد

مصرف روزانه توصیه شده پودر گوشت مرغ اصفهان برای افراد بالای 19 سال 46 گرم برای زنان و 56 گرم برای مردان است.

افرادی که دریافت این مقادیر را چالش برانگیز می دانند، احتمالاً برخی از وگان ها و گیاهخواران، ممکن است متوجه شوند که پودر پروتئین راه حل آسانی برای این مشکل ارائه می دهد.

ورزشکاران، وزنه برداران، افراد مسن و افراد مبتلا به یک بیماری مزمن ممکن است نیاز داشته باشند که از توصیه های عمومی دریافت پروتئین فراتر بروند.

تحقیقات نشان می‌دهد که ورزشکارانی که دارای یک رژیم تمرینی شدید هستند، ممکن است از مصرف حدود دو برابر پروتئین توصیه شده در روز بهره ببرند، از 1.4 تا 2.0 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. این معادل 111 تا 159 گرم در روز برای فردی با وزن 175 پوند است.

پودر

انواع مختلفی از پودر پروتئین وجود دارد. آب پنیر محبوب ترین مکمل پروتئینی است که محققان تمایل به تمرکز بر روی آن دارند، اما این تنها مکمل نیست. انواع رایج پودر پروتئین عبارتند از:

آب پنیر: این پروتئین شیر محلول در آب در بین ورزشکاران محبوب است. این یک پروتئین کامل است، به این معنی که حاوی تمام آمینو اسیدهایی است که بدن انسان از غذا نیاز دارد. بدن پروتئین آب پنیر را به سرعت و به راحتی جذب می کند.
کازئین: این نوع پروتئین سرشار از گلوتامین است، اسید آمینه ای که ممکن است ریکاوری عضلات را پس از ورزش تسریع کند. کازئین از لبنیات به دست می آید و آن را برای گیاهخواران و افرادی که به شیر حساسیت دارند نامناسب می کند. بدن این پروتئین را کندتر هضم می کند، بنابراین بهتر است آن را در شب مصرف کنید.
سویا: پروتئین سویا یک جایگزین عالی برای آب پنیر یا کازئین برای افرادی است که لبنیات مصرف نمی کنند. همچنین حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری است.
نخود: بسیاری از پودرهای پروتئین گیاهی حاوی پروتئین نخود هستند که جایگزین باکیفیتی برای پروتئین های مبتنی بر سویا و لبنیات است. پروتئین نخود منبع خوبی از اسید آمینه آرژنین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.