کارگری با پیدا کردن قیر امروز جادویی ثروتمند شد

قیر امروز یک ماده جامد یا چسبناک غیر بلوری است که از نفت، توسط فرآیند طبیعی یا پالایشگاهی به دست می آید و به طور قابل ملاحظه ای در دی سولفید کربن محلول است. آسفالت در حالت جامد و قیر معدنی در حالت نیمه سیال است. رنگ قیر قهوه ای یا سیاه است.

قیر یا قیر ماده اتصال دهنده ای است که در آسفالت وجود دارد. این یک هیدروکربن است. از تقطیر جزئی نفت خام به دست می آید. حاوی 87 درصد کربن، 11 درصد هیدروژن و 2 درصد اکسیژن است. آسفالت، قیر و قیر را مواد قیر می گویند که در اصل مواد هیدروکربنی هستند.

در زیر خلاصه ای وجود دارد که خواص و ویژگی های قیر یا قیر را توضیح می دهد و آنها را با آسفالت و قیر مقایسه می کند زیرا اینها نیز مواد قیر یا آسفالتی هستند.

رنگ قهوه ای مایل به سیاه تیره با ته مایل به قرمز خفیف سیاه تیره. محتوای کربن زیر در حد متوسط آلتو. حالت جامد و نیمه جامد جامد چسبناک و مایع.

تاثیر بر دما با شعله دودی می سوزد و به پلاستیک تبدیل می شود آب میشود روان تر می شود. زمان تنظیم کوچکتر کوچکتر شهردار. قدرت چسبندگی زیر متوسط آلتو. مقاومت در برابر اسید متوسط متوسط زیر.
Usos به عنوان یک دوره ضد رطوبت، برای رنگ، به عنوان نمد سقف و برای کارهای جاده. به عنوان یک دوره ضد رطوبت و به عنوان نمد سقف برای حفظ چوب.

قیر طبیعی را می توان از سنگ های قیری با دمیدن در دیگ های بخار یا حل آن در حلال های آلی (استخراج) استخراج کرد.

پلیمرهای نوع SBS به دلیل توانایی آنها نه تنها در افزایش استحکام قیر، بلکه در ایجاد خاصیت ارتجاعی به ترکیب قیر پلیمری – خاصیت ذاتی پلیمرها، علاوه بر این، با غلظت کمی از پلیمر، بیشترین استفاده را دارند. 3-5 درصد وزنی قیر).

استفاده در فرمولاسیون مخلوط آسفالت بتن قیر اصلاح شده با پلیمر نوع SBS، این قابلیت را برای روسازی فراهم می کند تا به سرعت تنش هایی را که در روسازی تحت تأثیر وسایل نقلیه متحرک ایجاد می شود، از بین ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.