فروش سبزی شوید خشک شده / کارخانه تولید آن به صورت عمده

فروشگاه شوید خشک تک عرضه کننده انواع شوید خشک باکیفیت می باشد، افرادی که قصد خرید این محصول را دارند وارد سایت شوند.
شوید خشک یک نوع سبزیجات پرمصرف می باشد که با اطلاع و آگاهی مردم در مورد خاصیت این محصول سبب افزایش مصرف سبزیجات شده است، این چاشنی خوش طعم و عطر به صورت های مختلفی به بازار فروش عرضه می شود و خریداران می توانند برای سفارش مطمئن این محصول به سایت و مراکز اقدام نمایند.

امروزه فروش سبزی شوید خشک شده از رونق بالایی برخوردار است علت آن این است که سبزی شوید خشک کاربردهای زیادی در زندگی روزمره ما دارد، از استفاده آن در آشپزی گرفته، ساخت انواع ترشی و حتی کاربرد آن در سبزی خوردن. این کاربرد های زیاد و بازار مصرف زیاد، نیازمند عرضه کننده و فروشندگان سبزی خشک شوید در کشور می باشد. یکی از عرضه کنندگان آن کارخانه‌های سبزی خشک کنی می باشند که به تولید آن در سطح کشور مشغول هستند. هر کدام از ما محصولات این کارخانه ها را با مارک ها و بسته بندی های متنوع دیده ایم.

فروش سبزی شوید خشک شده / کارخانه تولید آن به صورت عمده

کارخانه تولید بهترین شوید خشک شده

کارخانه تولید بهترین شوید خشک شدههمانطور که گفتیم کارخانه های تولید کننده بهترین شوید خشک شده در کشور بسیار هستند این کارخانه ها محصولات شوید تازه خود را از کشاورزان بومی و سایر  شهرها تهیه می کنند که این کشاورزان به صورت حرفه ای  به تولید شوید تازه مشغول هستند. این کارخانه ها بعد از اینکه شوید خشک را تهیه یا برداشت کردند با استفاده از دستگاه های مکانیزه و مدرن،  سبزی‌های تازه و مخصوصا شوید را با استفاده از مواد شیمیایی و بهداشتی ضدعفونی می‌کنند و در نهایت توسط دستگاهای خشک‌کن رطوبت آن را گرفته و محصول نهایی که سبزی شوید خشک درجه یک است بدست می‌آید. تولید شوید خشک توسط کارخانه نیازمند رعایت قوانین بهداشتی و استاندارد می‌باشد.

برخی کارخانه‌هایی تولید کننده شوید خشک عبارتند از:

  • شوید خشک ضامن
  • شوید خشک تواضع
  • شوید خشک گلها
  • شوید خشک ممتاز

سبزی خشک و مخصوصاً شوید خشکی که کارخانه های ایرانی تولید می کند، از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا شوید کاشته شده در ایران به دلیل آب و هوای خوب و زمین های حاصلخیز و مساعد کشاورزی از کیفیت بالایی برخوردار است، لازمه یک تولید با کیفیت ماده اولیه باکیفیت می باشد به همین دلیل فروش سبزی شوید خشک  شده درجه یک ایرانی رونق بالا و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. از همین رو صادر کنندگان ایرانی در دنیا زبانزد خاص و عام هستند.

توزیع شوید خشک شده سورت شده

توزیع شوید خشک شده سورت شدهبه شوید خشکی که ساقه آن جدا شده باشد سورت شده می گویند توضیع شوید خشک سورت شده توسط نمایندگی‌های کارخانه های تولید کننده صورت می گیرد محصولی که به این طریق تهیه شده است شوید خشک مرغوبی است زیرا عطر و طعم خوب آن را برگ‌های گیاه از خود ساطع می‌کند و ساقه آن بو و طعم کمتری دارد، این محصول بیشتر جنبه صادراتی دارد. البته در فروشگاهای مواد غذایی و سوپرمارکت های ایران هم در انواع بسته‌بندی موجود می‌باشد.

توزیع شوید خشک سورت شده توسط فروشندگانی که محصولات درجه یک می‌فروشند انجام می‌شود. همچنین تولید کنندگان خانگی در تولی این نوع شوید فعالیت می‌کنند، این گروه بیشتر محصولات خود را در کوچه و محله های نزدیک محل زندگی می‌فروشند.

مرکز فروش شوید خشک درجه یک

مرکز فروش شوید خشک درجه یکشوید خشک درجه یک، به شوید خشک ای اطلاق می شود که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مرکز فروش این نوع سبزی خشک معمولاً نمایندگی های کارخانه های مهم فرآورده های غذایی و همچنین بعضی تولیدکننده‌های کوچک که در سایر شهرها و استانهای کشور فعالیت می‌کنند، هستند محصول همه تولیدکننده ها از درجه بالایی برخوردار نیست، در این بین تولید کننده هایی مشاهده می شوند که با همین امکانات اندک و فضای کوچک تولیدی توانستند شوید خشک هایی درجه یک و  مشتری پسند  در ایران تولید کنند.

اولین شرکت بسته بندی شوید خشک در ایران

اولین شرکت بسته بندی شوید خشک در ایراناولین شرکت بسته بندی شوید خشک در ایران از سال ۱۳۵۹ در ایران شروع به کار کرد. شرکت سبزان اپتدا در حوزه ادویه و صادرات آن و بعد از آن با وارد کردن تجهیزات اروپایی به تولیدات خود اضافه کرد. برخی تولیدات عبارتند از:

  • انواع ادویه
  • انواع سس
  • لبنیات
  • سبزی خشک
  • کتلت آماده
  • کوکو اماده
  • سوپ اماده
  • و….

این تولیدی همچنین در زمینه شوید خشک بسته بندی فعالیت می‌کند و محصولات خود را در در بازار داخل و خارج از کشور به فروش می‌رساند.

مرجع پخش شوید خشک مخصوص خیار شور

مرجع پخش شوید خشک مخصوص خیار شورهمان طور که اشاره شد، شوید خشک کاربردهای زیادی دارد یکی از این کاربردها تهیه ترشی و خیارشور می باشد معمولاً شوید خشک ای که برای خیار شور استفاده می شود از نوع ساقه دار آن  می باشد  پس باید بررسی کنیم ببینیم چه کارخانه هایی یا تولیدی های مراکز پخش شوید خشک با ساغه هستند. ولی به طور کل همه مرکز پخش این نوع شوید خشک را موجود دارند.

کارخانه های تولید خیارشور خریداران عمده سبزی خشک و انواع ادویه محسوب می‌شوند و عمده خرید انها از تولید کنندگان صنعتی می‌باشد همچنین محصول خود را به صورت عمده و تناژ بالا خریداری می‌کنند. ایت تولیدکنندگان معمولا در کنار خیارشور انواع ترشی های دیگر، لواشکها، کنسروها و.. را تولید می‌کنند. در ساخت همه این موارد ادویه و یا سبزی خشک استفاده می‌شود. زیرا اویه و مخصوصا شوید در ساخت خیارشور و انواع ترشی یکی از مهم‌ترین چاشنی‌ها است و در طعم و رایحه ی آن تاثیر بسزایی دارد.

قیمت هر کیلو شوید خشک در بازار

قیمت هر کیلو شوید خشک در بازارقیمت هر کیلو شوید خشک در بازار قیمت های متفاوتی دارد که این قیمت‌ها به نوع و کیفیت محصول برمی‌گردد، انواع شوید خشک در بازار عبارتند از

  • شوید خشک نرم سایه خشک
  • شوید خشک نرم دستگاه خشک
  • شوید خشک نرم بدون خاک
  • شوید پفکی سایه خشک و دستگاه خشک

از همان طور که مشاهده می‌کنید شوید خشک ها انواع متفاوتی دارند و قیمت آن به انواع و کیفیت محصول و میزان خرید برمیگردد، وقتی صحبت از هر کیلو می شود، منظور نوع فله شوید خشک می باشد،  معمولاً در بازار قیمت های مختلفی برای شوید خشک موجود است، تقریبا میانگین قیمت هر کیلو از ۵۰ تا۶۵ هزار تومان می باشد

خرید عمده شوید خشک فله ای

خرید عمده شوید خشک فله ایخریدارانی که دنبال خرید عمده شوید خشک فله ای هستند باید به تولیدی ها و کارخانه های شوید خشک و همچنین بازرگانی های آن مراجعه کنند. معمولاً کارخانه ها، نمایندگان فروشی در سراسر کشور دارد که محصول آن ها را به عنوان واسطه ای بین کارخانه و فروشنده به فروش می‌رسانند البته بازرگانانی هایی هم هستند که به عنوان واسطه محصولات کشاورزان را و تولیدکنندگان را خریداری به صورت کلی یا عمده فروشی به دست مشتری می رساند این بازرگانی ها و فروشندگان در کلان شهرها و مخصوصاً تهران فعالیت می کند، که به راحتی می توان آن ها را از راه های گوناگون پیدا کرد، امروز چون بحث ارتباطات از گذشته بیشتر به آن توجه می شود، پیدا کردن این فروشندگان کار چندان سختی نیست معمولاً امروز هر کارخانه یا فروشنده دارای یک سایت اینترنتی می باشد که در این سایت محصولات و نحوه خرید و فروش و راه های ارتباطی موجود می باشد، مشتریانی که دنبال تولید کننده خاصی می گردند، کافی است در موتورهای جستجو نام این فروشنده را جستجو کنند تا سایت و شماره و آدرس فروشنده را به راحتی پیدا و محصول خود را خریداری نمایید

نمایندگی پخش شوید خشک شده ارگانیک

نمایندگی پخش شوید خشک شده ارگانیکمحصولات شوید خشک کارخانه ای به شوید  خشک صنعتی معروف است و علت آن هم این است که کلیه مراحل تولید از اولین مرحله تا آخرین مرحله توسط دستگاه های صنعتی انجام شده و حتی گاها افزودنی های شیمیایی به آن افزوده شده است. این شوید خشک از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است و نسبت نوع ارگانیک مشتریان کمتری دارد زیرا مردم امروزه، بیشتر دنبال محصولات ارگانیک می باشند.منظور از شوید خشک شده ارگانیک شویدی است که توسط کشاورزان کاشته شده و توسط تولیدی های کوچک و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی میکروب زدایی شده و در خشک کردن آن هم هیچ ماده‌ای شیمایی،استفاده نشده است. همانطور که می بینیم این محصول از درجه کیفی بالاتری  برخوردار است  چون هیچ افزودنی ای در آن موجود نیست و همچنین از لحاظ بهداشتی ضرری برای بدن انسان ندارد. شخصی که دنبال این‌چنین شوید خشکی می گردد باید در تولیدی های کوچک یا خانگی این شوید را پیدا کند.

بازرگانی شوید خشک ۱۰۰ گرمی

بازرگانی شوید خشک 100 گرمیامروز بسته بندی مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی نوع بسته بندی در تعداد مشتریان تاثیر می گذارد کارخانه های  تولید کننده‌ی شوید خشک با توجه به سلیقه شخصی نیاز بازار و مصرف کننده از هر نوع بسته بندی ای که می‌خواهند، می‌توانند در چهارچوب قوانین، داشته باشند.  بعضی بسته بندی ها به دلیل این که مشتری زیادی دارند در بین تولیدکنندگان و فروشندگان شوید خشک، مشترک است (منظور وزن بسته بندی است) که اکثرا از آن پیروی می کنند، انواع بسته بندی های شیر خشک عبارتند :

  • بسته بندی ۱۰۰ گرمی
  • بسته بندی ۵۰، ۳۵ گرمی
  • بسته بندی در قوطی هایی با وزن‌های متفاوت
  • بسته‌بندی وکیوم شده نایلونی
  • و…

یکی از این بسته‌بندی‌ها پر فروش نوع ۱۰۰ گرمی آن است، زیرا میزان آن برای استفاده خانواده مناسب است بنابراین بازرگانی های شوید خشک ۱۰۰ گرمی در سطح کشور بسیار زیاد هستند و کارخانه ها و تولید کننده های زیادی را شامل می شود برای پیدا کردن این بازرگانی ها می توان از  اینترنت و فضای مجازی کمک گرفت.

عرضه مستقیم شوید خشک سرگل اصفهان

عرضه مستقیم شوید خشک سرگل اصفهاناصفهان یکی از شهرهای معروف در زمینه سبزی خشک محسوب می شود محصول شوید خشک اصفهان هم، از کیفیت بالایی برخوردار استت. یکی از نمونه های شوید خشک اصفهان نوع سر گل آن می باشد که افراد و تولیدی های زیادی در اصفهان به تولید آن مشغول هستند همچنین در زمینه عرضه مستقیم آن در سطح اصفهان و  سراسر کشور فعالیت می کند، همچنین این شرکت ها در زمینه فروش عمده هم فعالیت می کنند و اگر بخواهیم محصولات جزئی آنها را خریداری کنیم باید از طریق فروشگاهای مواد غذایی اقدام به خرید کنیم، معمولاً عمده فروشان مواد غذایی مشتری این شرکت های اصفهانی هستند و محصولات خریداری شده از آنها را، از طریق سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی پخش می کنند. البته بعضی خریدارانی که شوید خشک را از شرکت های اصفهان به صورت فله خریداری می کنند این محصول را به بعضی از شرکت های بسته بندی می‌دهند تا آن را در اوزان مختلف بسته بندی کنند و بعد آن را به قیمت شوید خشک بسته‌بندی روانه بازار مصرف می کنند.

فروش ویژه شوید خشک ۳۵ گرمی چاوش

فروش ویژه شوید خشک 35 گرمی چاوشهمانطور که گفتیم بسته بندی شوید خشک بسیار متفاوت می باشد و بسته به نوع کارخانه تولید کننده آن شکل و وزن مختلفی دارد یکی از کارخانه هایی که در زمینه شوید خشک در ایران فعالیت میکند شرکت چاوش است این شرکت مانند دیگر شرکت های مطرح ایران دارای محصولات متفاوتی از جمله شوید و خشک می باشد، شوید خشک ٣۵ گرمی چاوشی یکی از محصولات پر فروش این شرکت می باشد که می توان آن را از طرق مختلف خریداری کرد یکی از این راه ها جستجو در موتورهای جستجو است، مثلاً عبارت شوید خشک ۳۵ گرمی چاوش را جستجو می کنیم و بعد بلافاصله فروشگاه های عرضه آن برای ما نمایان می شود و در اینجا ما حق انتخاب داریم تا از هر فروشگاهی که تمایل داریم، خرید خود را انجام دهیم. در اینجا به این نکته اشاره کنیم که از هر از فروشگاهی نباید خرید خودرو انجام داد، در ایران شرکت هایی بزرگ وجود دارند که در زمینه مواد غذایی فعالیت دارند حتی در اینترنت نیز صاحب فروشگاه می باشد معمولاً مواد غذایی ای که در این سایت‌ها به فروش گذاشته می شود از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا این شرکت ها شرکت های مطرح هستند و مطرح شدن آنها هم به خاطر همین محصولات درجه یک بوده است. پس سعی کنیم در خرید های اینترنتی نهایت دقت را به کار گیریم تا نه تنها سلامتی ما به خطر نیفتد بلکه حتی پول و سرمایه ما هم هدر نرود، چون گاهی مشاهده می شود که بعضی سایت های اینترنتی بعد از پرداخت وجه توسط مشتری هیچ محصولی را ارسال نمی‌کنند و مشتری را متضرر می‌سازند و یا حتی اگر محصولی را ارسال کرده اند، این محصول کیفیت و کمیت مورد نظر را نداشته است.

بازار پخش شوید خشک ارزان قیمت

بازار پخش شوید خشک ارزان قیمتبازار پخش شوید خشک ارزان قیمت را می توان در سراسر ایران جستجو و پیدا کرد. معمولا شوید خشک ارزان قیمت توسط بعضی فروشگاه ها و کارخانه ها صورت می گیرد و ممکن است  علت خاصی دلشته باشد که به آن فروش ویژه می‌گوید برای پیدا کردن شويد خشک ارزان قیمت، باید به تولید کننده آنها مراجعه کرد، که محصول خود را بدون واسطه به صورت فله می‌فروشند. البته خریدار باید محصول خود را با تناژ بالا خریداری کند. معمولاً وقتی تناژ خرید بالا می‌رود، فروشنده هزینه بسته بندی و سایر هزینه های وابسته به آن که باعث افزایش قیمت نهایی می شود را نمی‌پردازد. به همین دلیل قیمت نهایی  برای خریدار هم پایین‌تر می‌آید. یک شوید خشک قیمت های متفاوتی می تواند داشته باشد، اینجاست که خریدار باید با شناخت انواع شوید خشک، نوعی مناسب را خریداری کند. بهتر است در خرید شوید خشک شده از شوید خشک خانگی استفاده شود، البته شناخت کسی که از او خرید می‌شود یکی از مهمترین نکات خرید است. شوید خشک خانگی اگر به روش‌های بهداشتی تهیه و خشک شود، بهترین گزینه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.