در حال حاضر، سرامیک و کاشی ایفا سرام یزد در بازار وجود دارند که دارای ویژگیها و مزایایی هستند که آنها را به محصولاتی با کاربردهایی تبدیل میکند که بسیار فراتر از کاربردهایی است که به طور سنتی به آنها مرتبط بودهاند.
این فقط در مورد احتمالات آینده نیست، بلکه در مورد محصولاتی با واقعیت صنعتی و تجاری است که امکان اجرای فوری آنها را در زمینه های مختلفی که می توانند عملکرد خود را توسعه دهند، می دهد.
و این دقیقاً مفهوم کلیدی این کاربردهای جدید کاشیهای سرامیکی است: ویژگیهایی که آنها دارند، آنها را برای عملکردهای مختلف مفید میسازد که تاکنون با سایر محصولات مرتبط بوده یا در برخی موارد کاملاً جدید هستند. علاوه بر این، این ویژگیها برای بهبود جنبههای مرتبط با کیفیت زندگی، شرایط سکونت یا در نظم دیگر، استفاده از یک منبع طبیعی انرژی به اندازه تابش خورشیدی مهم است.
با توجه به همه این دلایل، توجه به این واقعیت راحت است که این نسل های جدید کاشی و سرامیک باید به عنوان یکی دیگر از عناصر سازه های معماری اعم از بیرونی و داخلی در نظر گرفته شوند، با توجه به اینکه، همانطور که در زیر مشاهده خواهد شد، به سطوح اجازه می دهند.
که آنها طیف گسترده ای از خواص و عملکردها را پوشش می دهند، بدون اینکه ویژگی های زیبایی شناختی که همیشه ویژگی متمایز آنها بوده است، تضعیف شود.
به منظور نشان دادن موارد فوق، این مقاله سه خانواده جدید از محصولات سرامیکی را توصیف میکند که از نظر مفهومی متفاوت هستند، که ویژگیهای متنوعی را ارائه میدهند که آنها را برای استفاده به عنوان عناصر کاربردی در محیطهای مختلف مناسب میسازد.
هدف از این تحقیق بررسی اعتبار مدل مدیریت جهانی در استراتژی تولید در بخش تولیدکنندگان کفپوش و کاشی سرامیک اسپانیایی است. این کار بر تصمیمات زیرساختی متمرکز است و هدف آن برجسته کردن تأثیر منابع داخلی و خارجی بر مزیت رقابتی منطقه تولید شرکتها است. داده های مورد استفاده مربوط به 76 شرکت اسپانیایی است که روسازی های سرامیکی تولید می کنند. نتایج بهدستآمده نشان میدهد که در این بخش، منابع اجرا شده ارتباط کمی با اولویتهای اعلام شده دارد. بعلاوه،