بازیکن معروف استقلال در مصاحبه ای بالاخره به گناهانش اعتراف کرد!

بازیکن معروف استقلال بالاخره پرده از گناهانش برداشت و به آن ها اعتراف کرد. برای دریافت اطلاعات و مقالات بیشتر در این زمینه می توانید با ما همراه باشید.

سبزی جعفری شمالی

اغلب مردم از انواع سبزی به علت خواص و کاربرد آن استفاده بسیاری می کنند که یکی از انواع سبزی جعفری شمالی می باشد که در شهرهای مختلف با روشهای گوناگونی مانند تهران ساخته می شود. سبزی جعفری طعم و بوی خوبی دارد که در مناطق گرم رشد می کند و کاربردی که از سبزی جعفری می شود می توان در ادویه ها و غذا استفاده کرد.

طوطی ماده برزیلی

پرندگان می توانند جزو بهترین حیواناتی باشند که شما برای نگه داری از آنها در منزل و ایجاد سرگرمی استفاده نمایید، طوطی ماده برزیلی یا همان کوتوله های برزیلی یا لاوبرد، از جمله مواردی هستند که می توانید از آنها به عنوان یک حیوان خانگی یاد کرد.

لوبیا قرمز ایرانی

لوبیاها در اندازه ها، رنگ ها، شکل ها و طعم های مختلف وجود دارند. نوعی حبوبات غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین هستند که در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید آنها را به صورت تازه، خشک یا کنسرو شده پیدا کنید. همه آنها بافت، طعم و مزه متفاوتی دارند و به روش تهیه متفاوتی نیاز دارند. لوبیا قرمز ایرانی و لوبیا چشم بلبلی دو نوع مختلف از لوبیا هستند.

کارتن پلاست سوله

به سازه های فلزی که دارای سقف شیب دار است سوله می گویند و در سالنهای ورزشی، تعمیرگاه ها، اسکلت ساختمان و انبارها بسیار مورد استفاده است و پس از اجرای فنداسیون و نصب سوله مهم ترین بخش آن پوشش سقف سوله است که می توانید از کارتن پلاست سوله برای آن استفاده کنید.